"سردار شهید حـاج حسیـن بـادپـا"

 شهید حاج حسین بادپا به عشق شهید مرتضی جاویدی که شاید او را ندیده باشد اما داستان مقاومت های شهید جاویدی از لشکر ۳۳ المهدی که اکنون در فسا دفن است کسی که حتی امام او را تمجید کرد این شهید راه ها را طی می کند و سالی چند بار در مزار شهید جاویدی حضور می یابد.

به گزارش سلام فسا، سردار حسین سلامی عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سردار شهید حسین بادپا شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) که در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد، با تبریک میلاد مسعود امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع)، اظهار داشت: فردا تولد همه مهربانی ها، جانبازی ها، وفاداری ها، میلاد نور، میلاد شهادت و روز تولد ایثار و گذشت است.

وی بیان داشت: این مجلس برای بزرگداشت جانبازی فداکار که شخصیت او معجزه ای از انقلاب اسلامی و اعجازی از تربیت علوی و نبوی امام راحل(ره) و رهبری است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تسلیت و تبریک شهادت سردار شهید بادپا، تصریح کرد: آنگونه که حقایق نهفته در شخصیت این شهید نشان می دهد او تجسم یک معجزه تربیتی از انقلاب اسلامی و پیشوایان بزرگ این انقلاب شکوهمند است.

سردار سلامی یادآور شد: شهید حاج حسین بادپا متولد ۱۳۴۸ است که در سال ۶۳ در میدان نبرد حضور می یابد و در حالی که یک نوجوان است و دلبستگی های عمیق معنوی و احساسی به والدین خود دارد؛ از همه تعلقات برای دفاع از اسلام دل کنده و همانند قاسم ابن الحسن(ع) لباس نبرد می پوشد.

وی افزود: این نوجوان شایسته بعدها در اطلاعات عملیات لشکر ۴۱ ثارالله به شناسایی مواضع دشمن می پردازد و وقتی در سال ۱۳۶۴ مقر اطلاعات لشکر ۴۱ ثارالله در کنار نهر علی شیر بمباران می شود یک چشم خود را تقدیم خدا می کند و در حالی که تنها ۱۶ سال سن دارد به مقام جانبازی نائل می شود.

سردار سلامی تصریح کرد: میدان جهاد بعدها از او، یک عارف و سالک الی الله می سازد؛ عارفی که مراتب و درجات عرفان را نه از عزلت نشینی بلکه از میدان رزم و جهاد بدست می آورد او در این راه از پای نمی نشیند. او کسی است که به عشق شهید مرتضی جاویدی که شاید او را ندیده باشد اما داستان مقاومت های شهید جاویدی از لشکر ۳۳ المهدی که اکنون در فسا دفن است کسی که حتی امام او را تمجید کرد این شهید راه ها را طی می کند و سالی چند بار در مزار شهید جاویدی حضور می یابد.

وی با اشاره به حضور شهید بادپا بر سر مزار شهید میرحسینی از لشکر ۴۱ ثارالله که از آن خورشیدهای پرنور دفاع مقدس و از افتخارات استان سیستان و بلوچستان است، ابراز داشت: شهید بادپا کسی بود که همواره با وضو بود و وقتی اذان می شد در هر نقطه ای که بود نماز را به جا می آورد کسی که نماز شبش ترک نشده و به مقام محمود نزدیک می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این مطلب که روح بزرگ شهید بادپا در قفس تن نمی گنجید، عنوان داشت: او سرانجام معراج را انتخاب می کند و به عرش پرواز می کند. آنقدر اصرار می کند تا به حریم حرم حضرت زینب(س) راه می یابد. آنجا دفاع می کند؛ یکبار گلوله می خورد و بخیه های زخمش را دوباره در همانجا باز می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی