"سردار شهید حـاج حسیـن بـادپـا"

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان یادآور شد: این شهدا در عملیات کربلای4 به‌شهادت رسیده‌اند و این شهدا، شهدای غواص و خط‌شکن عملیات کربلای4 هستند.
به گفته وی این شهدا در روز 16 مرداد وارد استان می‌شوند و تا 20 مرداد ماه در شهرستان‌های استان کرمان حضور دارند.

وی به دو مسیر ورود این شهدا در استان اشاره و تصریح کرد: 17 مرداد ماه کاروان شهدا در قالب دو مسیر به شهرستان‌های مختلف استان می‌روند.کاروان مسیر شماره یک در شهربابک و سیرجان تشییع می‌شوند و کاروان مسیر شماره دو در شهرستان‌های انار، رفسنجان، زرند، راور، کوهبنان و کرمان تشییع می‌شوند.

ابوالحسنی 18 مردادماه را روز وداع با این شهدا اعلام کرد و گفت: این شهدا در شهر کرمان ساعت 18 در مصلای کرمان مورد استقبال قرار می‌گیرند.

وی به نام شهدای شناسایی شده اشاره کرد و  گفت: شهیدان علیرضا رحمانی، غلامرضا جعفری، حسن رجبعلی پور،محمد شیخ شعاعی, محمدرضا طالبی‌زاده، مهدی عبدالهی‌زاده، اکبر منظری توکلی، اصغر تاراج، حمیدرضا سلطانی, غلامرضا آخوندی و عزیزاله راوند به‌عنوان شهدای شناسایی شده تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان شهدای تفحص و شناسایی شده در شهرستان‌های رفسنجان، بم، سیرجان، بافت، شهربابک، کرمان و زرند دفن می‌شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی